Gempar! Markaz Dipecah Masuk Lagi

12.20.2009
Shoubra, 21 Dis. - Dewan Perwakilan Mahasiswa [MAQAZ] Shoubra sekali dikejutkan dengan kejadian pecah masuk markaz. Kejadian ini merupakan kes yang kelima dicatatkan sepanjang dua tahun lalu.

Kejadian dipercayai berlaku sekitar jam 11.00 sehingga jam 12.30 tengahari. Difahamkan, kejadian ini disedari oleh Ustaz Saifullah Nik Abdullah semasa beliau hendak menghadiri kelas talaqqi.

Menurut laporan terkini, kejadian pecah masuk kali ini bernasib baik kerana kejadian tersebut disedari awal kerana pencuri tersebut hanya sempat melarikan 2 tong gas sahaja manakala barangan lain tidak sempat untuk dilarikan.

Kini, pihak DPM masih dalam proses menyiasat jumlah kerugian sebenar. Kali terakhir kejadian pecah masuk ini berlaku adalah pada November lalu yang telah menyebabkan kerugian mencecah LE 1000.

Pihak DPM akan menganjur solat hajat perdana pada 21/12/2009 (esok) selepas kelas pengajian bersama Ustaz Nazrul Nasir memohon perlindungan daripada Allah s.w.t untuk keselamatan markaz kita. Semua dijemput hadir.
Comments
0 Comments

0 komentar:

Post a Comment

Apa komen anda