Short Movie : Sujud Cinta (mesti saksikan)

7.01.2011



Alhamdulillah, akhirnya ada juga pihak yang sudi menerima idea saya untuk dihasilkan sebagai video filem pendek. Hasil yang terbaik. Mungkin cerita ini boleh di'upgrade' ke tahap yang lebih baik dan bermutu.

Pengarah : Jamal Mohd Qurtubi
Cerita Asal : Zul Ikhwan Zahari
Pelakon :
Jamal Mohd Qurtubi
Syeikh Muhd Mujahid
Mohamad Afif Abd Karim
Mohd Taisir
Jurukamera :
Faiz Hamdan
Taufik Daud
Syahir Ahmad
Afham Wajdi

Semoga bermanfaat!


Comments
5 Comments

5 komentar:

  • Ustaz Huzaifah

    salam wbt...

    terbaik drp us Juu kita...

    balik ni buleh jadi pengarah filem slaluh doh...

    borang dah isi ke belum??hehe

    [Klik Untuk Balas Komen Ini]
  • Pena Daie

    buleh sgt la kalu nak jadi pengarah filem, di Mesia x dop ore nak wat filem gini, duk harap hok Indon je. Insyaallah la kalu ada rezeki gak kita cuba la, jadi pengarah buleh tapi jadi pelakon sori la..haha

    [Klik Untuk Balas Komen Ini]
  • shaker

    gerun pulak tgk borang bayt muslis tu.. hahaaa..

    rasa mcm tak layak ja nak isi...

    [Klik Untuk Balas Komen Ini]
  • untuk penambahbaikan, kena ada subtitle, dalam bahasa melayu pun takpe,supaya dapat tau apa yg dicakap, hehe, mantap ust jue, permulaan yg baik :-)

    [Klik Untuk Balas Komen Ini]
  • Pena Daie

    @muhaidirust subtitle bahasa melayu kami sedang usahakan.kini dalam proses menambah baik movie pendek ini.
    us mahadir bila mau isi borang?

    [Klik Untuk Balas Komen Ini]
  • Post a Comment

    Apa komen anda