Tahniah! Nama Telah Muqayyad

11.08.2010
Tahniah buat semua mahasiswa tahun 1 Qiraat di Shoubra dan Mansurah kerana nama kalian semua telah berjaya didaftarkan di Al Azhar. Jauh berbeza dengan situasi tahun lalu yang terpaksa menanti hampir setahun untuk proses kenaikan nama mahasiswa sehingga semua mahasiswa gagal menduduki peperiksaan. Setelah tiga empat tahun sebelum ini mengalami masalah kelewatan kenaikan nama, hasilnya pada tahun ini perubahan telah berlaku. Nama mahasiswa telah didaftarkan sebelum masuk ke tahun baru. Apa yang diharapkan adalah, prestasi yang baik ini terus dikekalkan untuk sesi kemasukan dan pendaftaran mahasiswa yang akan datang dan bukan hanya berlaku pada tahun ini sahaja untuk menutup 'isu hitam' dan membersihkan kekotoran nama yang telah terjadi pada tahun lalu.

Tahniah buat semua. Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang telah terlibat dalam mengendalikan dan mengurus proses kenaikan nama mahasiswa Qiraat.

Nama telah pun muqayyad, jangan berasalan lagi dengan nama tidak muqayyad untuk membela sikap malas kalian yang memang pemalas. Pesanan buat semua. Selamat maju jaya dalam menuntut ilmu.

"Menuntut ilmu satu kewajipan"
Comments
0 Comments

0 komentar:

Post a Comment

Apa komen anda