Debaran Jawapan Esok

5.04.2010
Debaran kian hebat dirasakan. Saya juga turut sama merasainya. Saya pasti debaran di kalangan mahasiswa/wi tahun satu Qiraat lebih hebat. Pastikan kita menanti keputusan tersebut dengan bacaan al Quran yang pelbagai wajah qiraat terus meniti di bibir-bibir kita semua.

Hingga ke saat ini, masih tidak ada jawapan dan keputusan rasmi dikeluarkan daripada mana-mana pihak. Kita terus menanti. Menanti dengan iringan doa moga-moga semua mahasiswa/wi Qiraat segala urusan berjalan tanpa sebarang masalah dan dapat menduduki peperiksaan dengan tenang pada 8 Mei nanti.

Difahamkan, hari ini telah diadakan satu perjumpaan antara KBMK dan seluruh Yang Dipertua Badan Kebajian Anak Negeri dan isu kenaikan nama mahasiswa turut menjadi topik perbincangan.

Terkini, keputusan secara rasmi akan diumumkan esok, iaitu [05/05/2010]. Tidak dapat dipastikan pada jam berapa akan diumumkan. Tarikh 05/05/2010 pasti akan menjadi tarikh yang bersejarah dan tarikh yang paling diingati oleh kami semua kerana pada tarikh tersebut menentukan samada nama-nama telah muqayyad ataupun tidak. Pada tarikh ini juga akan menentukan tarikh peperiksaan sebenar samada 8 Mei ini atau pada Julai nanti. Sama-sama kita nantikan. Mungkin 'pihak berkenaan' kini sedang menyusun ayat berkenaan pengumunan yang akan dilakukan nanti.

Mohon doa daripada semua agar segala urusan dipermudahkan.
Comments
0 Comments

0 komentar:

Post a Comment

Apa komen anda