Dua Yang Mengembirakan

5.24.2010
Menghela nafas panjang. Syukur tidak terhingga. Tiada kata-kata yang mampu diungkapkan. Hari ini dua perkara yang mengembirakan iaitu nama pelajar tahun satu telah muqayyad dan keputusan peperiksaan bagi tahun dua telah diumumkan.

Nama Pelajar Tahun Satu Telah Muqayyad

Syabas dan tahniah kepada mahasiswa tahun satu Qiraat, satu tempoh penantian yang panjang untuk kenaikan nama akhirnya ditamatkan pada hari ini. Nama semua mahasiswa Qiraat, Shoubra telah muqayyad. Sila lihat kenyataan pihak DPM di sini. Para pelajar perlu menyelesaikan urusan penyerahan gambar pasport dan yuran bagi urusan pengesahan pengajian dan kad pelajar. Tahniah buat semua mahasiswa tahun satu, sinar peperiksaan sudah muncul dan bakal menemui kalian pada Julai nanti. Sila buat persediaan terbaik bermula sekarang. Terima kasih buat semua pihak yang telah bertungkus lumus dalam memastikan nama seluruh mahasiswa Qiraat muqayyad.

Keputusan Peperiksaan Diumumkan

Saat mahasiswa lain sedang sibuk bertungkus lumus mengulangkaji sebagai persiapan terakhir untuk menempuh peperiksaan, keputusan peperiksaan bagi mahasiswa tahun dua Qiraat Shoubra telah diumumkan. Mabruk, tahniah buat semua yang telah menempa kejayaan dengan najah sofi (lulus semua matapelajaran). Mengikut catatan yang tertera adalah seramai 32 orang mahasiswa Malaysia yang najah sofi. Kini sudah kedengan suasana riuh di sana sini perbincangan menempah tiket kapal terbang untuk pulang ke Malaysia. Adakah tahun ini dikira sebagai Tahun Melawat Malaysia seperti tahun lalu? Berbondong-bondong para pelajar Malaysia mengheret beg menuju ke lapangan terbang.

p/s : Bagaimana keputusan saya? Biarlah rahsia.
Comments
1 Comments

1 komentar:

  • Post a Comment

    Apa komen anda